

Smart Fortwo 2004 р.в., cdi 0.8. Пробіг майже 150000 км. Чорного кольору, з червоними вставками.
Прийняла у розпорядження 06.11.14, у стані твердої 4+ (моя особиста думка). Зовні малюк доглянутий, салон в ідеальному стані. А от по залізу є питання.
Двигун. Мастило не тече, наче і не підїдає, буду ще дивитися. На діагностиці не змогли викрутити першу свічку (прикипіла), тому і компресію першого циліндра не виміряли. Другий і третій показали себе чудово. Сам двигун працює рівно, нарікань поки немає. Тому тримаю кулачки аби так і було надалі.
По електроніці на стенді теж проблем не виявлено. Хоча в мене є питання щодо роботи доп.обігріву - при його вмиканні індикатор не світиться (чи не працює сам доп.обігрів чи просто індикатор гакнувся..., маю надію на друге)
Щодо ходової
у липні цього року (07.2014) були замінені:
- амортизатори передні
- опори амортизаторів
- шарові опори
- стійки передніх стабілізаторів
- подушки двигуна передня та права
- задня поперечна тяга
- задній підшипник ступиці
- поддон
- втулки передніх стабілізаторів
- ремень генератора
також замінили мастила в коробці і двигуні

Вчора (14.11.2014) до ночі приводили до ладу наступне:
- передні колодки
- передні суппорти (заміна ремкомплектів)
- задні амортизатори (старі були ще рідненьки смартівські)
- задні колодки
- стояночні троси (також були ще рідні встановлені...)
(окремо пропишу подяку у відповідній темі

На черзі:
- діагностика доп.обігріву та термостату - перед зимою наразі найактуальніше

- виправлення маленької неприємності - сьогодні перестали відкриватися зсередини двері водія

- і встановлення "картонки"

Сьогодні залила повний бак дизельного палива pulse на ОККО. Цікаво наскільки все ж таки великий його апетит
