Всім доброго дня! Нещодавно стала власницею смарта сіті, кабріо. Купляла у Львові, тут же, на Бош возила на діагностику перед купівлею. Надали рекомендації по подальшому ремонту: задні аморти, опори передніх стійок, сальник півосі правий, тече масло з інтеркулера, кронштейн втулки на праву сторону. Попередили, що турбіна несправна, підлягатиме ремонту. Знаючи це все, я все ж вирішила брати. Як не як - машина не нова, все ж треба буде вкласти в неї трохи.
Їздила вона повільно і тяговито, ледве добирала до 80 ( ще би, не працює турбіна). Вирішили ремонтувати- відвезли на турбо СТО ( Богданівська) . Вони зробили: заміна картриджа, заміна чугуну, міняли патрубок клапан №17 і вакуумнік. Прийшли забирати- нам сказали що турбіна працює, але клапан №17 - був непридатний для роботи- треба замінити і їздити в своє задоволення. Якби ж то!!!! Віддали її електрику- там знімали штекер і поставили ще раз . Турбіна, о диво, запрацювала. Я видихнула з полегшеням, але ненадовго. Після вимушеного різкого гальмування вона перестала адекватно їхати, турбіна втикнула

на оборотах вище 3 почала троїти і дьоргатись, більше 40 км/ год було нереально їхати. В терміновому порядку завезли на Смарт центр. Там почалось: Заміна свічок, АДАПТАЦІЯ КОРОБКИ, регулювання турбіни і правильне підключення патрубків. Машину забрала, Все працює, насолоджуюсь. Попередили, що в майбутньому треба замінити лямбда зонд і розібратись зі щнпленням. Послухала, в думках вже почала планувати наступний ремонт. В той день я не проїздила і 3 годин, турбіна виключилась знов. Вернулись ми з нею до самих початків. ВОНА ЗНОВ СТАЛА ТЯжКА І ТЯГОВИТА. Їде насилу... Відвезла назад на смарт центр. Там грішать на турбінщиків, що неправильно зробили турбіну і на актуатор.
А я грішу на себе, бо я вже не маю сил думати- гадати як її пролікувати. Вибачайте, якщо десь косо-криво вжита термінологія, я в цьому новачок .
Можливо хтось знає в чому справа? ХЕЛП
