Плавають оберти / зависають на холостих

Модератори: SMARTDOC, Klassic, Sava

Відповісти
Євген
Новоприбывший
Повідомлень: 2
З нами з: 17 липня 2022, 20:05
Автомобиль: Smart 2002 0.6 turbo

Плавають оберти / зависають на холостих

Повідомлення Євген »

Добрий день

Маю проблему з обертами на холостих + періодичне зависання обертів (на підвищених)

Що маємо:
- Smart 450 0,6 турбо, 2002 рік ( фари такі яз цифра 8 )
- На машині встановлено ГБО

Як це почалося:
машина нормально працювала, весною знадобилося проїхати велику дистанцію (~500км) по дуже поганій дорозі (були такі обставини, машину так трясло що ми були впевнені що щось відвалиться), під кінець нашого шляху в черговий раз коли Їхали довго під 120км/год, зупинилися на перехресті - та перший раз відчулося що у машини якби "зависли" оберти (буквально на 5-10сек вони були підвищені, потім вона сама скинула оберти до нормальних).
Потім це почало проявлятися все частіше, спочатку здавалося що тільки на гарячу - потім стало зрозуміло що і на холодну (взагалі рендомно, незалежно від бензину / газу, погоди, прогріву мотора і тп). Частіше всього оберти на холосту просто плавають, на швидкості - все ок, але коли зупиняєшся в черговий раз на світлофорі - вони просто плавають постійно) і плавають якби не у 2 сторони (то меньше то більше), а з низьких (нормальних) поступово піднімаються (здається що до якогось ліміту), потім різко падають і процес повторюється (машина якби на холостих намагається постійно плавно підіймати оберти до якогось максимума а потім різко Їх обрубує до нормальних - і знову ...)
пс. нажаль до яких обертів машина намагається підіймати - не можу точно сказати так як немає тахометру

тобто це виглядає так що я на світлофорі просто починаю натискати на педаль газу (дуже плавно) а потім різко ЇЇ відпускаю - і роблю це знову і знову

Що вдалося перевірити / побачити за цей час:
- ця проблема з'являється незалежно від газу / бензину (спеціально відключав газ та майже тиждень Їздив тільки на бензині - проблема проявлялася так само)
- був на СТО по газу, все подивилися - сказали що повний порядок
- клеми на акумуляторі (щоб вони були чисті і добре затягнуті) - перевіряли, сам акумулятор теж у повному порядку, проблема проявляється незалежно від того що із споживачів увімкнено (фари / пічка і тд і тп вимкнені - проблема все-одно залишається)
- якихось помилок на екрані немає і небуло, машину ще декілька місяців назад читали на смарт СТО - помилок не знайшли (була збережена стара помилка по лямді, але мені сказали що це не актуально)
- на СТО (де я був декілька місяців назад) дали пораду - Їздити далі, поки не почне проявлятися якось більш явно ... але по факту нічого не змінюється в якусь сторону)
- чистили дросель (хоча він і був чистий, крапля масла була у середині, але у цілому - він не виглядав якось страшно)
- проводка і тп під підлогою виглядає нормально (знімали підлогу щоб помити / просушити тканину - виглядає все нормально, той блок під сидінням водія наприклад)
- втрати потужності не відчувається, тільки цей дискомфорт на холостих та періодичне зависання високих обертів (коли Їхав трасою 110-120км/год, різко зупинився - машина ще деякий час тримає підвищенні оберти, навіть буває що не вмикає щеплення поки сама не заспокоїться)
- машина не глохне (тільки може клюнути, тому що сама підвищує оберти а ти в цей час натискаєш вже на газ)
- масло трохи підтікає (на СТО кажуть що треба міняти декілька прокладок), але за рівнем я стежу + пару місяців тому масло повністю міняв (на смарт СТО, заливали Aral)
- під час коли оберти плавають, намагався смикати у моторному відділенні за трубки / дроти - нічого не змінюється (я сподівався що просто якась трубка / дріт пошкодився, і цими маніпуляціями може вдасться якось вплинути на роботу мотора)

Ось такі спостереження) їжджу так вже десь 4 місяці, зараз вже зрозумів що час прийшов розібратися) (але доступу до нормальних СТО у Києві зараз на жаль немає)

я так розумію що:
- можна відкинути проблему з бензиновими форсунками / насосом бензину і тп - тому що проблема є і під час роботи на газі, коли бензин взагалі не використовується
- можна відкинути чистку дроселя
- проблема з акумулятором (читав що у деяких людей були проблеми коли не вистачало потужності акумулятора / генератора, мотор починав працювати нестабільно коли вмикали якісь додаткові споживачі електрики)
- мабуть можна відкинути турбіну (принаймні на холостих я так зрозумів вона не працює, та і на швидкості машина працює стабільно)
Аватар користувача
SMARTDOC
☎ 0505266888
Повідомлень: 2655
З нами з: 12 липня 2015, 10:57
Автомобиль: SmartFortwo 451CDI и 453ED

Re: Плавають оберти / зависають на холостих

Повідомлення SMARTDOC »

:clapping:
Такие подробные отчёты я ещё не встречал. Еле прочитал.
Ваша проблема в подсосе излишнего воздуха в области впускного коллектора или того что к нему пневматически подключено.
Чаще всего у "газонутых" машин это в элементах врезки газовых трубок в коллектор. Ну или ламда тугая на ухо.
Євген
Новоприбывший
Повідомлень: 2
З нами з: 17 липня 2022, 20:05
Автомобиль: Smart 2002 0.6 turbo

Re: Плавають оберти / зависають на холостих

Повідомлення Євген »

Дякую за відповідь)

А що означає "Ну или ламда тугая на ухо." ?

Доречі на днях знімався бампер, і ось так виглядає дріт від лямди (та яка по центру банки, мабуть це лямда №2)
photo_2022-07-23 20.54.57.jpeg
візуально дріт цілий, пошкоджена тільки ізоляція зовні - це може бути причиною?

І що порадите для пошуку підсоса? шукати СТО з дим машиною? (я просто ніколи не стикався, тільки читав в інтернеті)
Відповісти