! Правила спілкування на нашому форумі Обов'язково до прочитання!

Все про наш клуб та його учасників.

Модератори: SMARTDOC, Max Dieand, Sava

Закрито
Аватар користувача
Max Dieand
Администрация
Повідомлень: 2110
З нами з: 20 червня 2012, 23:42
Автомобиль: Smart Cabrio/Fiat 500LT

! Правила спілкування на нашому форумі Обов'язково до прочитання!

Повідомлення Max Dieand »

Правила розділів:
Smart - Маркет
Smart - Автопродажа

Правила Viber та Соц-мереж:
Viber

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
Ніт русні:
З 24.02.2022 доступ до сайту для русні та їх посіпак заборонено. Якщо ви маєте проблеми із доступом, перевірте через яку країну ви підключені до мережі. Вам в цьому може допомогти підтримка вашого провайдера.

0 Нові користувачі:
0.1 З 16.06.2014 була активована група "Нові користувачі", з цього моменту всі новозареєстровані користувачі потрапляють до цієї групи і будуть знаходитися в ній доти, доки лічильник повідомлень не покаже цифру "7". Дада, щасливе число! А до того часу, не потрібно писати адміністратору питання типу "а коли мені доступ до приватних повідомлень відкриється?".
0.2 Нові користувачі обмежені у правах і не можуть розміщувати повідомлення у розділі "Маркет" без попереднього схвалення модератором. Якщо Ваше повідомлення не схвалено, читайте пункт 0.1 та правила розділу "Маркет". Не варто розміщувати оголошення про продаж, в інших, доступних розділах форуму. За це модератори можуть не тільки винести попередження, а й забанити користувача НАЗАВЖДИ!
0.3 Модератори мають право передчасно перенести користувача з групи "Нові користувачі" до групи "Зареєстровані користувачі", на власний розсуд.
0.4 Також нові користувачі обмежені в деяких можливостях. Наприклад
- немає можливості надсилати особисті повідомлення
- немає можливості прикріплювати файли до повідомлень

1 Загальні положення:
1.1 Адміністрація сайту визначає правила поведінки на ньому та залишає за собою право вимагати їх виконання від відвідувачів.
1.2 Незнання правил не звільняє від необхідності виконання. Розміщення будь-якого повідомлення на сайті автоматично означає Вашу згоду з цими правилами та необхідністю їх дотримання.
1.3 Користувач зобов'язаний використовувати при реєстрації працюючу е-мейл адресу та своєчасно її змінювати. Адміністрація зобов'язується не передавати e-mail користувача третім особам. Облікові записи з непрацюючою поштою будуть видалені. При зміні емейла в профілі обліковий запис блокується і на нову адресу надсилається лист, який містить активаційний лінк.
1.3.1 Якщо забули пароль.
1.3.2 У чорному списку mail.ru, bk.ru та ще деякі через перманентні проблеми з доставкою пошти туди, але на справді через те що це русня. Будь ласка, використовуйте альтернативні поштові послуги від адекватних провайдерів. Наприклад – gmail.com.
1.4 Відповідальність зміст реклами несе рекламодавець.
1.5 Адміністрація не несе жодної відповідальності за ризики та претензії, пов'язані з купівлею чи продажем чогось через оголошення на сайті. Ви дієте на свій страх та ризик.
1.5.1 Адміністрація не несе жодної відповідальності за зміст повідомлень.
1.6 Аккаунти зареєстрованих користувачів, їх посади та коментарі адміністрацією не видаляються. Однак пости, які порушують ці правила, можуть бути приховані від перегляду за рішенням адміністрації.

2 На сайті заборонено:
2.1 Заклики до насильницької зміни чи повалення конституційного ладу чи захоплення державної влади; заклики до зміни адміністративних кордонів чи державного кордону України, порушення порядку, встановленого Конституцією України; заклики до погромів, підпалів, знищення майна, захоплення будівель чи споруд, насильницького виселення громадян; заклики до агресії або розв'язання військового конфлікту.
2.2 Прямі і непрямі образи будь-кого, у тому числі щодо регіональної, національної, етнічної, расової чи релігійної приналежності, а також шовіністичні висловлювання.
2.3 Нецензурні висловлювання, висловлювання порнографічного, еротичного або сексуального характеру. Будь ласка, будьте культурними по відношенню до решти учасників форуму.
2.4 Будь-яка образлива поведінка стосовно всіх учасників ресурсу.
2.5 Висловлювання, метою яких є навмисне провокування різкої реакції інших учасників ресурсу.
2.5.1 Для тих хто в танку – політичні, релігійні теми на форумі – табу.
2.6 Рекламні повідомлення та повідомлення комерційного характеру. /крім погоджених з адміністрацією/.
2.6.1 Розсилка рекламних приватних повідомлень – довічний бан.
2.7 Будь-які повідомлення та інші дії, які заборонені законодавством України.
2.8 Громадське обговорення процесів модераторів.
2.9 Теми "проголосуйте...". Голосування мають бути за принципом "переможе найкращий", а не за принципом "хто більше напише прохання" - Бан. Без попередження.
2.10 Самовільне модерування та фрази "зараз тобі буде клізма" або "ща злий модератор усіх покарає". Тому що це є типовий флуд та брехня, модератори самі розберуться, а якщо протикаються – можна їм тактовно нагадати молотком у правому верхньому кутку.
2.11 Посилання у підписі (крім посилань на блог автомобіля), логіні, а також у будь-якому місці профілю, для цього не призначеному. Для цього є поле "сайт".
2.12 "Юзербари" у будь-якому їх прояві.
2.13 Повторна реєстрація (реєстрація двох і більше акаунтів), загарбників (реєстрація акаунтів з певними ніками з метою перешкоджання використання їх іншими), реєстрація схожого ніка (до ступеня змішування) на існуючий. (Видалення без попередження).
2.13.1 Передача свого облікового запису третій особі.
2.14 Аватари відверто похабного змісту, які можуть образити будь-кого, а також аватари рекламного характеру, які не узгоджені з адміністрацією. Можна втратити можливість користуватися аватарою назавжди.
2.15 Створення однакових (за назвою чи загальним змістом) тем.
2.16 Повідомлення складаються переважно із великих букв.
2.17 Повідомлення, в яких основний текст містить нестандартний розмір та колір шрифту. Також заборонено виділення тексту червоним - це колір модератора.
2.18 Створювати теми з назвами, які не відображають суть вашого запитання чи повідомлення. За назва тем типу "Допоможіть...", "Є питання", "Не знаю що робити", а також теми з непотрібними знаками типу "+==Супер топік==+", або що складаються з безглуздого набору букв, топік буде відразу видалено, і при повторних порушеннях Вам буде заборонено створювати нові теми та публікувати повідомлення та як наслідок – закритий доступ на форум. Правильно сформульована назва теми привертає більше уваги і шанси отримати конкретну відповідь збільшуються.
2.19 Спроба "підтягнути" тему вгору безглуздим повідомленням та флуд. До флуду на форумі прирівнюються повідомлення, що складаються з одних смайлів, беззмістовні повідомлення, 3 або більше однакових повідомлень, повідомлення типу "UP", флейм, суттєвий уникнення теми, обговорення інших тем, у тому числі особистих, цікавих лише двом-трьом, хто спілкується. Заборонено писати символи, що повторюються (більше 3-х) – це буде розцінено як флуд.
2.20 Теми (та повідомлення), в яких лише одні посилання та жодної інформації будуть убиватися без попередження. Якщо Ви хочете привернути увагу користувачів - постарайтеся дати цитату із ресурсу. Це стосується і постів виду "фотографії тут" та посилання - постарайтеся викласти фотографії на тему.
2.21 Повторне розміщення віддаленого в кошик повідомлення – попередження.
2.22 "Офтопік". Розміщення повідомлень не по темі - карається модератором на власний розсуд. Перший раз він може просто перенести тему або повідомлення у відповідний розділ. Злісні порушники одержують клізму.
2.23 Адміністрація просить утриматися авторів постів від пропаганди нездорового життя, якось описів і обговорень фактів розпиття спиртних напоїв та вживання наркотиків.
Якщо Ви не знайшли написане повідомлення - подивіться в кошик. Якщо ваше повідомлення там - це привід замислитись, що Ви не так зробили.

3 Модеpування:
3.1 Форум є постмодерованим, тобто модератор читає повідомлення після їхнього розміщення на ресурсі.
3.2 Якщо модератор, прочитавши повідомлення, вважає, що він порушує правила ресурсу, він має право видалити його.
3.2.1 Модератор може, але не зобов'язаний, пояснювати користувачам причину закриття чи видалення тем.
3.3 Кожен користувач може поскаржитися на повідомлення. Скаргу буде розглянуто модератором.
3.4 Дії модераторів не обговорюються. Будь-які розбіжності вирішуються особисто.
3.5 При спілкуванні на адресу Адміністрації або Модераторів неприпустимі грубість, суперечки, некоректні та уїдливі коментарі, глузування, провокації та обговорення дій адміністрації.
3.6 Заборонено будь-який публічний тиск на Адміністрацію через публікації на сайті.
4 Підсумкові становища:
4.1 Адміністрація залишає за собою право вносити зміни до цих правил.
4.2 Адміністрація сайту може позбавити права користування сайтом учасника, який систематично порушує ці правила.
4.3 Адміністрація сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту.
4.4 Відповідальність за повідомлення на сайті несе учасник, який їх розмістив.

За матеріалами honda.org.ua

5 Локальні правила розділів
5.1 Правила подачі оголошень та спілкування у розділі Smart-Маркет

Що таке мережевий етикет?
Це нескладні правила, які придумали люди, які багато спілкуються один з одним через інтернет. Мережевий етикет потрібен для того, щоб усім - і досвідченим користувачам, і новачкам було однаково комфортно спілкуватися між собою. Ці правила гарного тону - лише побажання. Ніхто не збирається вчити вас жити та обмежувати вашу свободу. Але оскільки ми всі – спільнота, дотримання цих правил підніме ваш авторитет, і ви привернете до себе увагу як приємний та цікавий співрозмовник.

Як дотримуватися мережного етикету?
Насправді все дуже просто. Мережевий етикет – він такий самий, як і звичайний. Більшість сутичок у Мережі походить від невміння та небажання учасників чути один одного. Насамперед - намагайтеся керуватися здоровим глуздом. Не варто робити речей, які не заохочуються в цивілізованому суспільстві – лаятися матом, розпалювати національну ворожнечу, ображати людей тощо. Поважайте ваших співрозмовників, ким би вони не представилися, і тоді ваше життя на форумі стане легким та приємним.

Хто такий модератор?
У будь-якому ком'юніті, чаті чи форумі існує свої модератори. Основне завдання модератора - підтримка порядку в співтоваристві, створення комфортної атмосфери для присутніх, недопущення лайки, образ, переходу на особистості, фантазії, відхилення від теми розділу (топу), відстеження та припинення всіляких технічних порушень.
Саме модератору належить право вирішувати, кого допустити до дискусії, а кого усунути. Яку тему підтримати, а яку – прикрити, чиї повідомлення залишити, а чиї – видалити. Працювати модератором непросто, і його праця заслуговує на повагу. Лаятися з модератором - не тільки марно, а й небезпечно: вам просто заборонять доступ до цього розділу. Не подобається модератор - знайдіть інший розділ (або скаржтеся адмінам, але це в більшості випадків - марно).

Інструменти модерування.
Модератор - це не наглядач і не кат, а людина, яка підтримує у ком'юніті порядок та комфортну атмосферу. Найкращий модератор – це той, чия діяльність практично не помітна. У процесі роботи модератор користується різними засобами. Він має деякі чисто технічні можливості (блокування користувачів, видалення повідомлень, перенесення теми в інший форум, закриття теми і так далі), проте основним засобом роботи для нього є листування з порушниками - відкрите (безпосередньо у форумі, у вигляді листів, які прочитають усі присутні), а також закрита (коли порушники попереджаються у ЛЗ).

А якщо модератор не прав?
Модератор завжди правий.
Прилюдно обговорювати дії модераторів категорично заборонено. Інакше це може вилитися в нескінченні суперечки модераторів та користувачів. Усі розбіжності з модераторами вирішуються в особистому листуванні. Пишіть модератору листи, а він уже вирішуватиме - пояснюватиме свої дії чи ні. Крім того, модератор форуму, якщо він вважає за потрібне, може сам пояснити свої дії листом, спрямованим до всіх.

Авторська думка.
Усі думки та заяви, зроблені у повідомленнях на форумах, у чатах, у щоденниках та у коментарях до будь-яких матеріалів повинні сприйматися лише як думки людини, яка написала це повідомлення, якщо тільки спеціально не обумовлено інше. Тобто якщо людина працює в якійсь організації, належить до якоїсь групи, її лист-стаття зовсім не обов'язково представляє думку всієї організації або групи.

Що таке реклама?
Повідомлення, які містять агітацію на користування, придбання будь-яких товарів або послуг, акцій або заходів, що містять посилання на зовнішні сайти (не обов'язково), адреси та телефони. Такі речі вирізаються модераторами без попереджень та запитань.

Що таке оффтопік?
Є форуми або чати, присвячені обговоренню якоїсь певної теми (наприклад - автоспорт). Не варто кидатися в такі місця з пропозиціями щодо продажу косметики або з обговоренням футбольних матчів. До речі, дуже погана ідея - починати "дискусію про дискусію" - обговорення того, чи підходить дана тема для цього форуму. Модератор може перенести тему до відповідного розділу, а може дати попередження.

Що таке оверквотинг?
Як правило, коли у форумі користувач відповідає на чийсь лист, вихідний текст листа спочатку цитується (при цьому він візуально виділяється відступом або іншим шрифтом), а потім уже йде сама відповідь. Це робиться для того, щоб решта присутніх зрозуміла, що, власне, коментується. Найпоширенішою помилкою у разі є так званий оверквотинг (overquoting) - надмірне цитування. Тому що для того, щоб була зрозуміла відповідь, майже завжди зовсім ні до чого цитувати весь вихідний лист. Достатньо процитувати лише ту частину, яка необхідна розуміння відповіді. Але нерідко буває так, що користувач цитує величезний лист тільки для того, щоб написати "Згоден" або "Підпишусь під кожним словом". Оверквотинг шкідливий, і його слід уникати.

Що таке флейм?
Флейм - це "суперечка заради суперечки". Коли всі забувають, через що почалася розмова і починають запекло лаятися один з одним – ось тоді і починається флейм. Ми говоримо про людину, що вона розпалює флейм, якщо вона:

- переходить під час розмови на особистості;
- допускає образи особистого, національного, релігійного, статевого чи професійного характеру;
- веде дискусію неврівноважено;
– провокує скандал.

Є просте правило – ніколи не варто підтримувати флейм. Так, саме так – особисті "наїзди" слід залишати без відповіді. Ігноруйте скандалістів та "флеймерів" - і тоді вас, безперечно, почнуть поважати всі інші.

Що таке флуд?
Флуд - це потік повідомлень, які не несуть майже ніякого смислового навантаження. Це такі повідомлення, які можна було б безболісно видалити (а точніше, не писати) без жодних збитків для суспільства. Зазвичай флудять користувачі, яким за великим рахунком нема чого сказати, але які хочуть привернути до себе увагу. Вони починають відповідати майже на кожен лист у темі, причому відповіді не несуть ніякого смислового навантаження і зазвичай виглядають як короткі однорядкові повідомлення: "+1", "Точно!", Згоден!", "Підпишусь під кожним словом!", "Я теж так думаю!", "Ух, ти!" і так далі. Флуда слід уникати. Він уповільнює завантаження сторінок, збільшує кількість непотрібної інформації, дратує інших користувачів, створює безглуздий трафік і збільшує витрати.

Що це за дивні значки?
Обмінюючись текстовими повідомленнями, ми не чуємо живих інтонацій нашого співрозмовника. Тому користувачі Мережі призвичаїлися використовувати для позначення своїх емоцій прості "картинки", складені з кількох розділових знаків. Їх називають "смайлики". Найпоширеніші смайли:
Smile – посмішка, радість
Sad - сум, смуток

Смайли - улюблений засіб користувачів висловити свої емоції в листі. Однак варто пам'ятати, що надмірна кількість смайликів ускладнює читання тексту. Для позначення своїх емоцій цілком достатньо поставити один смайлик, два - але не двадцять.

Аватара.
Аватар - це той шматочок зображення, який відображає вашу сутність, настрій і т.д.
Поважайте читачів форуму – не викладайте зображення відверто похабного змісту, які можуть образити будь-кого. Можна втратити можливість користуватися аватарою назавжди.

Приватна інформація.
Ніколи не повідомляйте ваші логін та пароль незнайомим вам учасникам спілкування в мережі. І ніколи не вимагайте від своїх нових знайомих такої інформації. Ми всі друзі та довіряємо один одному. Але є приватна інформація, яка не підлягає розголошенню за жодних обставин.
Передача облікового запису третій особі карається баном.

Емоційна мова.
Не варто писати все Великою літерою - це сприймається як грубий крик.
і карається клізмою. Якщо ви хочете посилити емоційність своєї мови, укладайте слова в лапки, напишіть жирним шрифтом або підкресліть, наприклад: "Я просто впевнений у цьому".
Однак не варто зловживати. Виділення всього повідомлення жирним, великим розміром, іншим кольором – ознака поганого тону і буде відповідно розцінено як злісне. Злісні порушники суворо каратимуться.

Хочете вилаятися?
не варто. В інтернеті є просте правило: ніколи не пишіть іншій людині того, що ви не наважитеся сказати їй особисто. Ви ж не лаєтеся прилюдно? До того ж за образу вас може жорстко покарати модератор, та й в очах інших учасників розмови ви виглядатимете некрасиво. Якщо все ж таки емоції переповнюють вас, дайте їм простий вихід - пробігайте пальцями по клавішах верхнього ряду: #!(a)# %^%&!! #$#%#$%!!.

Намагайтеся не допускати граматичних помилок.
Письмова грамотність - те саме, що усна ввічливість. Зробіть хвилинну паузу, перечитайте своє повідомлення, перш ніж його посилати, виправте випадкові друкарські помилки - це буде ваш знак поваги до ваших співрозмовників. Майте на увазі, в чатах і форумах присутня своя власна "грамотність", яка іноді не збігається з грамотністю загальноприйнятою. Тут багато хто пишуть "че", а не "що", "звісно" замість "природно", "ваще" замість "взагалі" і т.д. Так просто коротше, і насправді в цьому немає великого лиха. Але все одно - вичитуйте свої повідомлення, перш ніж надсилати їх, раптом там виявляться прикрі помилки, які ви зовсім не збиралися робити.
П.с існує так званий "Ізв Падонкофф" - це окрема тема розмови, намагайтеся не вживати.

Скорочення.
Багато "матері жителі інтернету" активно користуються у своїх повідомленнях дивними буквосполученнями: імхо, asap і щось ще таке. Якщо ви зустрінете щось подібне, не лякайтеся – це стійкі скорочення, які прийшли з англійської частини інтернету. І вони завжди щось означають.
Якщо ж ви знавець подібних фраз - не поспішайте їх використовувати. Вас можуть просто не зрозуміти, постарайтеся знайти російські слова, їх досить багато.

Якщо у Вас виникли зауваження щодо роботи форуму чи модераторів, або пропозиції щодо покращення форуму, звертайтесь за електронною поштою: admin@smartclub.org.ua
Закрито